Žádné dráty a žádné kabely, jen okamžitá křišťálově čistá komunikace.

Bezproblémový chod představení či akce v zázemí zajišťují početné týmy lidí, kteří musí být neustále v dosahu. Většinou ke komunikaci využívají vysílačky nebo mobily, ale to není ani komfortní ani efektivní. S mobilem nejste v kontaktu s celým týmem najednou a jednosměrná komunikace přes vysílačku i její ovládání není komfortní, o diskrétnosti ani nemluvě.

Ale když je každý z členů týmu vybaven náhlavní soupravou VoCoVo, posunete spolupráci v týmu na úplně jiný level! Vždy bude každý k zastižení.

Jediným kliknutím se může spojit s celým týmem. A má volné obě ruce. A netrhá mu to kapsu - ale pokud je to požadavek, místo náhlavní soupravy je možné se stejnými benefity používat DECT telefon.

V prostorech mohou být nainstalovány call pointy pro usnadnění komunikace s účinkujícími, návštěvníky, k rychlému odbavení cateringu apod.

Klíčové benefity:

Jak systém VoCoVo funguje?

Schéma využití systému Vocovo - divadlo a kulturní akce

  1. Naléhavý problém!
    Inspicient okamžitě hovoří se svým týmem, který se nachází v budově divadla pomocí náhlavních souprav VoCoVo a pracují na vyřešení problému.

  2. Tento zaměstnanec používá svou náhlavní soupravu, aby mohl okamžitě komunikovat s osvětlovači a zvukaři pomocí náhlavních souprav VoCoVo.

  3. Naléhavý problém údržby!
    Vedoucí údržby je okamžitě kontaktován prostřednictvím své náhlavní soupravy a je na cestě.

  4. Náhlá změna!
    Tento zaměstnanec používá bezdrátový telefon VoCoVo aby mohl okamžitě hovořit se svými kolegy s náhlavními soupravami a operativně řešit nastalou situaci.

  5. Pokladní žádá okamžitou pomoc od manažera pomocí své VoCoVo pokladní klávesnice. Její nadřízená s ní komunikuje díky náhlavní soupravě VoCoVo a řeší její požadavek. Pokladní slyší její odpověď prostřednictvím dvoucestné audio funkce VoCoVo klávesnice.

  6. Manažer prodejny má svůj bezdrátový telefon VoCoVo položený na stole v režimu spuštěného hlasitého odposlechu, čímž monitoruje aktivitu náhlavních souprav v prodejně.

  7. Objednávka přijela!
    Řidič stiskne tlačítko na Call Pointu. Zaměstnanci divadla slyší zprávu na svých Vocovo náhlavních soupravách a okamžitě dají vědět řidiči, že jsou již na cestě prostřednictvím audio funkce na Call Pointu.

Porovnat produkty: 0