VoCoVo – komunikační systém pro prodejny, který zlepšuje efektivitu práce, zvyšuje tržby a poskytuje nepřekonatelný zákaznický zážitek.

Klíčové benefity:

Jak systém VoCoVo funguje?

Schéma využití systému Vocovo v maloobchodě

  1. Manažer prodejny má svůj bezdrátový telefon VoCoVo položený na stole v režimu spuštěného hlasitého odposlechu, čímž monitoruje aktivitu náhlavních souprav v prodejně.

  2. Doručení urgentního požadavku k určitému produktu! Manažer potvrzuje prostřednictvím aplikace na svém chytrém telefonu, že žádost byla zpracována a vyřízena. Hlavní systém poté automaticky aktualizuje status produktu.

  3. Zákazník si vybírá novou televizi, ale nemůže se rozhodnout, který model vybrat. Požádá tedy o pomoc pracovníka obchodu prostřednictvím VoCoVo Call Pointu. Díky funkci dvoucestné komunikace zákazník slyší odpověď pracovníka obchodu, že je již na cestě k němu.

  4. Pracovník obchodu slyší na své VoCoVo náhlavní soupravě zprávu „Pomoc zákazníkovi – audio oddělení“.
    Pracovník využijte tlačítka pro spojení se zákazníkem u Call Pointu na své náhlavní soupravě. Díky této funkci a možnosti dvoucestné komunikace může hovořit přímo se zákazníkem a poradit mu.

  5. Pokladní stiskla tlačítko „dotaz na cenu“ na své VoCoVo pokladní klávesnici. Její nadřízená využívající VoCoVo náhlavní soupravu jí odpovídá na její dotaz. Danou odpověď slyší pokladní prostřednictvím dvoucestné audio funkce na své pokladní klávesnici.

  6. Zákazník potřebuje pomoc ve zkušební kabince. Tu si přivolá pomocí Vococo Call Pointu.
    Pracovník obchodu slyší žádost o pomoc ve zkušební kabince č. 4 na své náhlavní soupravě. Prostřednictvím dvoucestné audio funkce Call Pointu sdělí pracovník danému zákazníkovi, že je na cestě k němu s novým kusem oblečení.

  7. Supervizor obdržel upozornění na svůj chytrý telefon. Upozornění mu sděluje, že teplota mrazáku č. 4 stoupá a je potřeba okamžité reakce.

  8. Pracovník využívá VoCoVo aplikaci pro chytré telefony, aby mohl zjistit ceny produktů a skladovou dostupnost.

  9. Pracovník obchodu komunikuje se zákazníkem a zjišťuje polohu jeho zakázky. Pracovník okamžitě hovoří se svým nadřízeným, který se nachází ve skladu, za pomoci VoCoVo náhlavní soupravy. Pracovník obchodu potvrzuje zákazníkovi, že jeho zakázka bude odeslána ještě dnes.

  10. Pracovník obchodu odpověděl na příchozí hovor zákazníka prostřednictvím funkce přijetí hovoru na své náhlavní soupravě.

Porovnat produkty: 0