Vybavení a rezervace zasedacích místností pro zefektivnění komunikace – videokonference, kolaborační nástroje a rezervační systém

Smart Meeting room

Tato kategorie se zaměřuje na vybavení a zařízení zasedacích místností pro zlepšení komunikace a efektivní digitální spolupráci. Jedná se především o videokonference, kolaborační nástroje a rezervační systém zasedacích místností.

Rychlý rozvoj technologií a internetu výrazně změnil způsob komunikace v byznyse. Nejen pro malé a střední podniky patří moderní způsoby komunikace mezi klíčové faktory, které jim umožňují udržet si náskok před konkurencí. Kvalitní, spolehlivá a rychlá komunikace je základem úspěchu každé společnosti. Využití nejmodernějších komunikačních technologií zlepšuje spolupráci mezi jednotlivými odděleními nebo pobočkami a zajišťuje bezproblémovou komunikaci s obchodními partnery, investory a zákazníky.

Video-kolaborační nástroje zprostředkovávají komunikaci „tváří v tvář“ kdykoliv a kdekoliv a pomáhají tak vašemu podniku zvýšit produktivitu a zlepšit spolupráci (nejen) mezi zaměstnanci, jako kdyby společně seděli v jedné místnosti.

Pro koho?

Jste firma a chcete povýšit vaši zasedací místnost na chytrou?

Jste školící centrum, pořádáte online profesní či jazykové kurzy, a chcete vybavit školící místnost pro online kurzy ve stejné kvalitě, jako prezenční kurzy?

Jste škola a potřebujete vybavit třídu pro vzdálenou výuku nebo dálkové studium ve stejné kvalitě jako je prezenční studium?

Jste kongresové centrum nebo hotel a chcete vybavit konferenční místnost technologiemi zajišťující plnohodnotnou komunikaci a spolupráci odkudkoliv?


Kolaborační nástroje

Spolupracujte maximálně efektivně…

… s využitím moderních kolaboračních nástrojů. Ať už jste kdekoliv.

MeetingBoard

Yealink MeetingBoard efektivně usnadňuje digitální spolupráci tím, že v sobě kombinuje vše v místnosti. Od výpočetní jednotky až po široký 65 palcový dotykový displej pro spolupráci, kameru 4K, pole mikrofonů, reproduktory a vestavěný Microsoft Teams. Operační systém Android 10 a osmijádrový vysoce výkonný čipset nabízejí maximální výkon. Uživatelé mohou rychle a snadno využívat videokonference se spolupráci na whiteboardu s možností integrované vzdálené správy pro ty, kteří pracují z domova nebo mimo pracoviště.

RoomCast

Yealink RoomCast je bezdrátový prezentační systém, který umožňuje účastníkům současně přenášet obrazovky jejich zařízení na televizi nebo projektor prostřednictvím bezdrátového prezentačního zařízení Yealink (Wireless Presentation Pod), Miracast, AirPlay nebo Google Cast a využívat tak interaktivní funkce pro lepší spolupráci. To usnadňuje spolupráci pracovníků v tradičních zasedacích místnostech a zvyšuje jejich produktivitu.

DeskVision

Yealink DeskVision A24 je řešení pro videokonference, které také integruje monitor PC a koncové audio a video aplikace UC. Lze jej používat jako nezávislý koncový bod videokonference nebo dotykový monitor stolního počítače. Dokovací funkce USB a napájecí zdroj PD snižují počet zařízení na vaší pracovní ploše, čímž ulehčují vaší práci. Yealink A24 je tak ideální jak pro domácí kancelář či pro kancelář vyššího managementu.


Videokonference

Komunikujte na dálku jako profesionálové…

… s videokonferencemi na nejvyšší úrovni vybavené potlačením šumu a AI kamerami, které umí rozpoznat účastníky i mluvčího a zajišťují tak křišťálově čistý obraz a zvuk. Do videokonferencí se jednoduše připojíte pár kliknutími. Podle velikosti vaší zasedací místnosti a vašich požadavků vždy navrhneme vhodné řešení právě pro vás. Více informací o videokonferenčních řešení naleznete zde


Room

Využívejte efektivně vaše zasedací místnosti…

… eliminujte ghost meetingy a umožněte vaší firmě růst bez zvyšujících se nákladů na pronájem prostor.

RoomPanel

Yealink RoomPanel je 8palcový univerzální panel, který dokáže okamžitě indikovat aktuální stav obsazení zasedací místnosti. Obsahuje možnost rezervace místnosti přímo na panelu. Ve spolupráci s RoomSensorem poskytuje přehled o aktuálním vytížení zasedacích místnosti a umožňuje jejich efektivnější využívání.

RoomSensor

Yealink RoomSensor je bezdrátový pasivní infračervený senzor pro zasedací místnosti, který monitoruje obsazenost prostoru v reálním čase. Zároveň dokáže sledovat úroveň vlhkosti, světelných podmínek nebo teplotu v místnosti. Možnost propojení s různými zařízeními IoT a platformou Yealink Workspace Management Platform pomáhá vytvořit inteligentní a efektivní pracovní prostor.

Podívejte se na kompletní přehled portfolia


Naši odborníci jsou tu pro vás a rádi vám sestaví řešení přesně na míru vašich potřeb. Neváhejte nás kontaktovat na e-mailu: joyce@joyce.cz nebo na telefonním čísle: +420 539 088 020. Využít můžete také náš poptávkový formulář níže.

Mám zájem o řešení Smart WorkSpace

Digitální mapa vašich prostor – jednoduchá rezervace a správa místností, pracovních míst i návštěvníků

Smart WorkPlace

Kategiorie Smart WorkPlace se zaměřuje na řešení, která pomáhají vytvářet jednoduše efektivní pracoviště. Jedná se o flexibilní pracovní platformu pro moderní kanceláře a aktuální pracovní tredy. Umožňuje lépe využívat zdroje pracovního prostoru a vytvářet hybridní pracoviště. Zejména v dnešní době pomáhá vytvořit bezpečné a flexibilní kancelářské prostředí.

Užijte si bezstarostné fungování vašich prostor a mějte přehled o tom, kde se co děje. Vytvořte pracovní prostory, ve kterých se lidé cítí dobře a rádi se do nich vracejí. Řešení Smart WorkPlace přináší smysluplné využití technologií k aktivnímu zapojení zaměstnanců i těch vzdálených s nepřetržitým rozvojem firemní kultury.

Pro koho?

Jste firma a potřebujete řešení, které bude pro zaměstnance jednoduché, přehledné a umožní vám rezervace zasedacích místnosti i sdílených pracovních míst? Zároveň máte občas návštěvy, ale nechcete, aby musela recepční neustále být přítomna na recepci?

Jste developer nebo společnost zabývající se správou kancelářských prostor a chcete je vybavit technologiemi pro plnohodnotnou a efektivní spolupráci odkudkoliv?

Zažijte chytrý management pracovních míst = Desk, zasedacích místností = Room i příchozích návštěvníků = Visitor. To vše v jednom uživatelsky pohodlném prostředí, které se jednoduše integruje s aplikacemi, které často používáte.

Bezproblémově

Propojte své zaměstnance se zasedacími místnostmi, pracovními stoly a návštěvníky pomocí automatizace, kdekoliv je to možné.

Jednoduše

Snadné pro všechny díky sdílenému zobrazení map kanceláří, kalendářů a správy nástrojů.

Přehledně

Analýza pracoviště, která se dá využít ve všech aspektech, od zasedacích místností, stolů až po návštěvníky. Ideální k promyšleným rozhodnutím o optimalizaci pracovního prostředí a smysluplných investicích do jeho rozvoje.

Neomezeně

Neomezený počet uživatelů a podpora více lokalit. Navíc neplatíte za žádné nákladné licence na uživatele.


Desk

Rezervujte a flexibilně spravujte vaše pracovní místa…

… a zvyšte tak efektivitu pracovního prostředí. Nabídněte zaměstnancům možnosti rezervací stolů s mapovými podklady a prezentujte obsazenost kanceláří a rezervace uživatelů v reálném čase pro lepší koordinaci pracovního dne. Zkombinujte vybrané softwarové řešení s hardwarem a dejte svým zaměstnancům větší svobodu volby, kdy a kde pracovat. To vše přehledně a jednoduše.

Senzor obsazenosti

Yeastar Occupancy Sensor využívá připojení typu LoRa a je založený na technologii pasivního infračerveného záření PIR. Díky koordinaci s Yeastar Workplace, dokáže detekovat, zda na pracovišti dochází k pohybu a odeslat změny prostřednictvím sítě o tom, zda je místo obsazené nebo nikoliv. Díky kompaktním rozměrům s vestavěnou baterií se dá snadno instalovat kdekoli.


Room

Spravujte rychle a jednoduše vaše zasedací místnosti…

… ať jsou co nejefektivněji využívány. Už žádné zarezervované zasedačky, ve kterých nikdo není. Konec vyrušování v průběhu meetingu, kdy se někdo chce přesvědčit, jestli je místnost volná.

Kombinací libovolného softwarového řešení s hardwarem získáte přehled, jaké zasedací místnosti jsou skutečně obsazeny a které naopak můžete okamžitě využít. Díky analýze a reportingu pak získáte reálný přehled o trendech a využití vašeho pracovního prostoru.

Room display

Yeastar Room Display DS7310 nebo DS7510 jsou digitální panely spolupracující se systémem Yeastar pro rezervaci zasedacích místností. Zobrazují dostupnost zasedacích místností v reálném čase pomocí světelných LED indikátorů. Montáž u vchodu do každé zasedací místnosti umožňuje zaměstnancům snadno vyhledat dostupné místnosti podle barev, a to i na dálku.

Klepnutím na obrazovku si můžete rezervovat, přihlásit se, prodloužit a ukončovat schůzky přímo na místě. V případě improvizované týmové porady stačí klepnout na tlačítko pro zahájení schůzky a stav místnosti se odpovídajícím způsobem změní pomocí LED světel ze zelené na červenou, čímž se zabrání přerušeným schůzkám a dvojím rezervacím.

People counting sensor

Yeastar People Counting Sensor pro počítání lidí založený na technologii umělé inteligence (AI) detekuje přítomnost a monitoruje obsazenost zasedacích místností v reálném čase. Pokud je místnost rezervována, a přesto se v ní nikdo neobjeví, senzor ji automaticky uvolní. Poté se stav místnosti synchronizuje a aktualizuje v rezervačním systému Yeastar pro zasedací místnosti a na displeji Yeastar Room Display, což pomáhá organizacím eliminovat schůzky "duchů" a zvýšit využití prostor.

A co je nejdůležitější, přes síť LoRaWAN® se budou přenášet pouze hodnoty o počtu lidí, což výrazně snižuje obavy o ochranu soukromí.

Room comfort sensor

Yeastar Room Comfort Sensor je kompaktní zařízení pro měření vnitřního prostředí zasedacích místností- měření teploty, vlhkosti, světla, CO2 a koncentrace TVOC. Údaje se zobrazují v reálném čase, což pomáhá monitorovat a zlepšovat komfort v zasedacích místnostech, což vede ke zvýšení produktivity schůzek.

Visitor

Udělejte dojem na své návštěvy už ve vstupní hale…

… a povzneste správu návštěv na zcela novou úroveň. Systém Yeastar pro správu návštěvníků vám přináší bezproblémové, jednoduché a bezpapírové řešení pro vaše návštěvy. Zkombinujte vybrané softwarové řešení s hardwarem a propojte snadno zaměstnance s návštěvníky a mějte rychlý a detailní přehled o všech návštěvách.

  • Pošlete svým hostům informace o návštěvě e-mailem předem a zajistěte vynikající a bezproblémový první kontakt, který v nich jistě zanechá pozitivní dojem.
  • Už žádné čekání vašich hostů na recepci, při příchodu návštěvy je zodpovědný zaměstnanec okamžitě automaticky informován.
  • Umožněte příchozím hostům se jednoduše zaregistrovat pomocí samoobslužné obrazovky přizpůsobené vašemu firemnímu brandu.
  • Ulehčete práci pracovníkům na recepci, aby se mohli zaměřit na jiné důležitější činnosti

Naši odborníci jsou tu pro vás a rádi vám sestaví řešení přesně na míru vašich potřeb. Neváhejte nás kontaktovat na e-mailu: joyce@joyce.cz nebo na telefonním čísle: +420 539 088 020. Využít můžete také náš poptávkový formulář níže.

Mám zájem o řešení Smart WorkSpace

Porovnat produkty: 0