Technická podpora


Technická podpora JOYCE je tu pro Vás!


Na produkty Snom, Yealink, Yeastar, Vocovo a WELL poskytujeme technickou podporu a servis.

MÁM PROBLÉM, JAK MÁM POSTUPOVAT?

1. aktualizace
2. návody a manuály
3. helpdesk
Problém přetrvává? Kontaktujte naši technickou podporu.

Technická podpora v JOYCE znamená

ODBORNOST

Našim produktům rozumíme a dokážeme vám pomoci s dotazem či konkrétním požadavkem.

ZÁRUKA

Můžeme vám zaručit, že k reklamacím přistupujeme zodpovědně a bez zbytečného odkladu.

KOMPATIBILITA

Díky tomu, že naše produkty testují a používají naši největší operátoři, máte jistotu, že jsou funkční veškeré funkce, které vám přístroj nabízí a kvůli kterým jste si ho vybrali.

UŽIVATELSKÁ PŘÍVĚTIVOST

Uživatelsky přívětivé prostředí potěší manažera, technika nebo paní účetní. Ulehčí vám i vašim zákazníkům každodenní práci nejen v telefonické komunikaci.

PŘIZPŮSOBENÍ

Naše produkty jsou upravené a přizpůsobené českému a slovenskému trhu. Děláme také firmware na míru požadavkům zákazníka. Naše produkty jsou také v souladu s legislativou a splňují evropské normy/standardy.

DOSTUPNOST

Dokážeme flexibilně reagovat na vaše požadavky a jsme ochotni vám vyjít maximálně vstříc.

ZNAČKA

Naši výrobci jsou celosvětově úspěšní a známí, mají pokrytí v mnoha zemích světa. Díky tomu můžete používat naše produkty nejen v České republice a na Slovensku.

KVALITA

Mluvíme nejen o kvalitě materiálů použitých pro výrobu konkrétního výrobku. Kvalita se prolíná napříč technickou a obchodní podporou, vypovídají o ní také naše reference.

ŠKOLÍME

Dle aktuálních potřeb zákazníků a partnerů provádíme školení na jednotlivé sekce našeho portfolia. Pozvánky na školení zasíláme newsletterem - zaregistrujte se k jeho odběru.

Na produkty Yealink, Yeastar, Vocovo a WELL poskytujeme plnou technickou podporu a servis.

Pro obchodní partnery i pro koncové uživatele.

Technická podpora

Porovnat produkty: 0