Digitální mapa vašich prostor – jednoduchá rezervace a správa místností, pracovních míst i návštěvníků

Smart WorkPlace

Kategiorie Smart WorkPlace se zaměřuje na řešení, která pomáhají vytvářet jednoduše efektivní pracoviště. Jedná se o flexibilní pracovní platformu pro moderní kanceláře a aktuální pracovní tredy. Umožňuje lépe využívat zdroje pracovního prostoru a vytvářet hybridní pracoviště. Zejména v dnešní době pomáhá vytvořit bezpečné a flexibilní kancelářské prostředí.

Užijte si bezstarostné fungování vašich prostor a mějte přehled o tom, kde se co děje. Vytvořte pracovní prostory, ve kterých se lidé cítí dobře a rádi se do nich vracejí. Řešení Smart WorkPlace přináší smysluplné využití technologií k aktivnímu zapojení zaměstnanců i těch vzdálených s nepřetržitým rozvojem firemní kultury.

Pro koho?

Jste firma a potřebujete řešení, které bude pro zaměstnance jednoduché, přehledné a umožní vám rezervace zasedacích místnosti i sdílených pracovních míst? Zároveň máte občas návštěvy, ale nechcete, aby musela recepční neustále být přítomna na recepci?

Jste developer nebo společnost zabývající se správou kancelářských prostor a chcete je vybavit technologiemi pro plnohodnotnou a efektivní spolupráci odkudkoliv?

Zažijte chytrý management pracovních míst = Desk, zasedacích místností = Room i příchozích návštěvníků = Visitor. To vše v jednom uživatelsky pohodlném prostředí, které se jednoduše integruje s aplikacemi, které často používáte.

Bezproblémově

Propojte své zaměstnance se zasedacími místnostmi, pracovními stoly a návštěvníky pomocí automatizace, kdekoliv je to možné.

Jednoduše

Snadné pro všechny díky sdílenému zobrazení map kanceláří, kalendářů a správy nástrojů.

Přehledně

Analýza pracoviště, která se dá využít ve všech aspektech, od zasedacích místností, stolů až po návštěvníky. Ideální k promyšleným rozhodnutím o optimalizaci pracovního prostředí a smysluplných investicích do jeho rozvoje.

Neomezeně

Neomezený počet uživatelů a podpora více lokalit. Navíc neplatíte za žádné nákladné licence na uživatele.


Desk

Rezervujte a flexibilně spravujte vaše pracovní místa…

… a zvyšte tak efektivitu pracovního prostředí. Nabídněte zaměstnancům možnosti rezervací stolů s mapovými podklady a prezentujte obsazenost kanceláří a rezervace uživatelů v reálném čase pro lepší koordinaci pracovního dne. Zkombinujte vybrané softwarové řešení s hardwarem a dejte svým zaměstnancům větší svobodu volby, kdy a kde pracovat. To vše přehledně a jednoduše.

Senzor obsazenosti

Yeastar Occupancy Sensor využívá připojení typu LoRa a je založený na technologii pasivního infračerveného záření PIR. Díky koordinaci s Yeastar Workplace, dokáže detekovat, zda na pracovišti dochází k pohybu a odeslat změny prostřednictvím sítě o tom, zda je místo obsazené nebo nikoliv. Díky kompaktním rozměrům s vestavěnou baterií se dá snadno instalovat kdekoli.


Room

Spravujte rychle a jednoduše vaše zasedací místnosti…

… ať jsou co nejefektivněji využívány. Už žádné zarezervované zasedačky, ve kterých nikdo není. Konec vyrušování v průběhu meetingu, kdy se někdo chce přesvědčit, jestli je místnost volná.

Kombinací libovolného softwarového řešení s hardwarem získáte přehled, jaké zasedací místnosti jsou skutečně obsazeny a které naopak můžete okamžitě využít. Díky analýze a reportingu pak získáte reálný přehled o trendech a využití vašeho pracovního prostoru.

Room display

Yeastar Room Display DS7310 nebo DS7510 jsou digitální panely spolupracující se systémem Yeastar pro rezervaci zasedacích místností. Zobrazují dostupnost zasedacích místností v reálném čase pomocí světelných LED indikátorů. Montáž u vchodu do každé zasedací místnosti umožňuje zaměstnancům snadno vyhledat dostupné místnosti podle barev, a to i na dálku.

Klepnutím na obrazovku si můžete rezervovat, přihlásit se, prodloužit a ukončovat schůzky přímo na místě. V případě improvizované týmové porady stačí klepnout na tlačítko pro zahájení schůzky a stav místnosti se odpovídajícím způsobem změní pomocí LED světel ze zelené na červenou, čímž se zabrání přerušeným schůzkám a dvojím rezervacím.

People counting sensor

Yeastar People Counting Sensor pro počítání lidí založený na technologii umělé inteligence (AI) detekuje přítomnost a monitoruje obsazenost zasedacích místností v reálném čase. Pokud je místnost rezervována, a přesto se v ní nikdo neobjeví, senzor ji automaticky uvolní. Poté se stav místnosti synchronizuje a aktualizuje v rezervačním systému Yeastar pro zasedací místnosti a na displeji Yeastar Room Display, což pomáhá organizacím eliminovat schůzky "duchů" a zvýšit využití prostor.

A co je nejdůležitější, přes síť LoRaWAN® se budou přenášet pouze hodnoty o počtu lidí, což výrazně snižuje obavy o ochranu soukromí.

Room comfort sensor

Yeastar Room Comfort Sensor je kompaktní zařízení pro měření vnitřního prostředí zasedacích místností- měření teploty, vlhkosti, světla, CO2 a koncentrace TVOC. Údaje se zobrazují v reálném čase, což pomáhá monitorovat a zlepšovat komfort v zasedacích místnostech, což vede ke zvýšení produktivity schůzek.

Visitor

Udělejte dojem na své návštěvy už ve vstupní hale…

… a povzneste správu návštěv na zcela novou úroveň. Systém Yeastar pro správu návštěvníků vám přináší bezproblémové, jednoduché a bezpapírové řešení pro vaše návštěvy. Zkombinujte vybrané softwarové řešení s hardwarem a propojte snadno zaměstnance s návštěvníky a mějte rychlý a detailní přehled o všech návštěvách.

  • Pošlete svým hostům informace o návštěvě e-mailem předem a zajistěte vynikající a bezproblémový první kontakt, který v nich jistě zanechá pozitivní dojem.
  • Už žádné čekání vašich hostů na recepci, při příchodu návštěvy je zodpovědný zaměstnanec okamžitě automaticky informován.
  • Umožněte příchozím hostům se jednoduše zaregistrovat pomocí samoobslužné obrazovky přizpůsobené vašemu firemnímu brandu.
  • Ulehčete práci pracovníkům na recepci, aby se mohli zaměřit na jiné důležitější činnosti

Naši odborníci jsou tu pro vás a rádi vám sestaví řešení přesně na míru vašich potřeb. Neváhejte nás kontaktovat na e-mailu: joyce@joyce.cz nebo na telefonním čísle: +420 539 088 020. Využít můžete také náš poptávkový formulář níže.

Mám zájem o řešení Smart WorkSpace

Porovnat produkty: 0