V dnešní době, kdy je velká konkurence a záleží na každém detailu, je důležitější než kdy jindy, aby výroba a skladování fungovaly naprosto hladce.

Klíčové benefity:

Jak systém VoCoVo funguje?

Schéma využití systému Vocovo ve výrobě a skladování

  1. Příjem zboží
    Po příjezdu kamionu stiskne řidič tlačítko Call Pointu a sdělí svůj požadavek. Zaměstnanci skladu dostanou zprávou (např. Přijela objednávka - vrata č. 2). Následně převezmou hovor a vyřídí jej.

  2. Supervizor
    Kontroluje průběh naskladňování a vyskladňování a další procesy. Pokud nastane nějaký problém, okamžitě může začít komunikovat s jednotlivými skupinami zaměstnanců pomocí náhlavní soupravy.

  3. Obsluha výrobní linky
    Komunikuje se supervizorem, kterému sděluje stav na lince, případně řeší nastalé problémy.

  4. Propojení se zaměstnanci mimo budovu
    I když se zaměstnanec nenachází přímo v hale, může se i přesto spojit s ostatními díky propojení VoCoVa se standardní VoIP telefonií.

  5. Výdej
    Pomocí pokladní klávesnice může zaměstnanec ihned reagovat na požadavky zákazníka nebo na nečekané problémy při výdeji.

  6. Technik
    Specializuje se na technické dotazy, nabírá požadavky zákazníků, kteří volají na linku. Pomocí bezdrátového telefonu se mohou propojit s venkovní IP telefonií.

  7. Nákupčí
    V kamionu přijede zboží, ale něco chybí, zaměstnanec skladu okamžitě volá prostřednictvím své náhlavní soupravy nákupčí na bezdrátový telefon, která nastalý problém řeší.

  8. Manažer
    Monitoruje aktivitu náhlavních souprav v areálu. Má možnost přístupu do Controlleru, kde může sledovat statistiky efektivity komunikace v celé hale apod. Může tak rychle optimalizovat pracovní síly.

Porovnat produkty: 0