VoCoVo je možné integrovat s vaším stávajícím telefonním systémem, tak aby zaměstnanci mohli obsluhovat příchozí a odchozí hovory pomocí jejich náhlavních souprav.
Už žádné zmeškané hovory
Veškerá komunikace v jednom S náhlavními soupravami VoCoVo může Váš tým uskutečňovat odchozí hovory, přijímat, přidržovat a předávat hovory zákazníků, poslouchat hlasové zprávy a zapojovat se do týmových rozhovorů odkudkoli v obchodě, aniž by musel zvednout telefon. Pokročilé možnosti telefonování zahrnují také funkce, jako je rychlá volba, zpětná volání a přesměrování hovorů. |
Snadné připojení Vašich zákazníků
Nikdy nezmeškejte hovor
Telefony jsou vždy pod kontrolou, protože člen Vašeho týmu může přijímat hovory odkudkoli v budově.
Integrace s jakýmkoli poskytovatelem telefonních služeb
PSTN, ISDN, PBX – propojte cokoliv. Můžeme integrovat nebo dokonce úplně nahradit Vašeho poskytovatele telefonních služeb.
Zajistěte, že vždy bude volat správný zaměstnanec
Nastavte, kteří členové Vašeho týmu mohou přijímat a vyřizovat hovory, a integrujte své IVR, aby byla upozorněna ta správná oddělení.
Integrace se všemi poskytovateli
Dokážeme integrovat VoCoVo náhlavní soupravy a bezdrátové telefony s jakýmkoli poskytovatelem telefonních služeb, takže Vaše týmy mohou přijímat a volat přímo ze svých zařízení VoCoVo.
Pohybujte se kdekoliv Zamyslete se nad všemi hodinami a časem, který zaměstnanci stráví odbavením telefonů nebo cestou do skladů. S řešením VoCoVo Váš tým řeší dotazy zákazníků přímo z prodejny. |
Jak to funguje?
Po integraci (nebo výměně) s Vaší současnou telefonií si můžete vybrat, kteří členové Vašeho týmu budou přijímat a vyřizovat hovory přes jejich náhlavní soupravu.
1. Zákazník zavolá do obchodu nebo restaurace 2. Odpověď přímo z prodejny 3.Snadné přesměrování na kolegu |
* Řešení VoCoVo je možné navrhnout přímo na míru, a proto některé z funkcí je třeba konzultovat s obchodním oddělením. Jednotlivá přizpůsobení pro zákazníky mohou vyžadovat další vývoj a programátorské úpravy.